Yapılan kongreler sonucunda Bağlar'da Orhan Zeren, Bismil'de Abdülaziz Balık, Çermik'te Seyfettin Yiğit, Çınar'da Aziz Tekdal, Çüngüş'te Mehmet Güldoğdu, Dicle'de Ali Göçtürk, Eğil'de Zeki Yıldırım, Ergani'de Uğur Uşar, Hani'de Abdülaziz Demir, Hazro'da Nizam Karadeniz, Kayapınar'da Ali Bilmez, Kulp'ta Mehmet Sekan Gündüz, Silvan'da Adnan Balyen, Sur'da Medeni Akgül ve Yenişehir'de Mehmet Demir ilçe başkanı olarak seçildi.
Ayrıca Kocaköy İlçe Başkanlığı görevine Mehmet Han Kaya'nın, Lice İlçe Temsilciliğine ise Nimetullah Bilge'nin atandığı bildirildi.
Açıklamasında görevlerini devreden yöneticilere de teşekkür eden Yılmaz, Hazro İlçe Başkanlığını devreden Nihat Çelik'e, Bismil İlçe Başkanlığını devreden Mehmet Emin Bal'a ve yönetim kurulu üyelerine bugüne kadar yaptıkları çalışmalar dolayısıyla teşekkür etti.
Yeni döneme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Yılmaz, güçlendirilmiş yönetim kadrolarıyla birlikte doğru, adil ve ilkeli siyaseti Diyarbakır'ın tüm ilçelerine taşımayı hedeflediklerini belirterek, birlik, beraberlik ve bereket temennisinde bulundu.
Yılmaz, şunları kaydetti:
"Güçlendirilmiş yeni yönetimlerimizle birlikte, şehrimizin ve ülkemizin ihtiyaç duyduğu doğru, adil ve ilkeli siyaseti Diyarbakır’ımızın her köşesine taşıyacağımıza inanıyor; Rabbimizden hayır yolunda yardım, birlik ve bereket diliyoruz."



