Gaziantep

Torun sevgisi 45 yıllık sigara alışkanlığını bitirdi

Gaziantep’te 71 yaşındaki Hamit Avcı, torunlarına daha sağlıklı bir gelecek bırakma isteğiyle 45 yıllık sigara alışkanlığını bıraktı.

Abone Ol

Gaziantep’te 71 yaşındaki Hamit Avcı, uzun yıllardır devam eden sigara bağımlılığını torunlarına daha sağlıklı bir gelecek bırakma kararıyla sonlandırdı.

Gaziantep Şehir Hastanesi Sigara Bırakma Polikliniği’ne başvuran Avcı, burada Aile Hekimliği Uzmanı Uzm. Dr. Mustafa Soylu tarafından hazırlanan kişiye özel tedavi programı sayesinde sigarayı bırakmayı başardı.

Uzmanların desteği ve düzenli takip süreciyle sigarayı bırakma sürecini tamamlayan Avcı’nın, yıllardır süren alışkanlığını torunlarına olan sevgisi ve sağlık endişesiyle sonlandırdığı belirtildi.