Asayiş

Şahinbey'de tüfek, tabanca ve narkotik madde ele geçirildi

Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarda 3 tüfek, 1 tabanca ve narkotik madde ele geçirilerek 2 şüpheli gözaltına alındı.

Abone Ol

Gaziantep’in Şahinbey ilçesinde emniyet ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında silah ve uyuşturucu ele geçirildi.

Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan operasyonda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirildi.

Operasyonda 2 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı. Şüpheliler hakkında adli işlemlerin başlatıldığı öğrenildi.